...

Advanced search

LeaderHR angajează trei directori. Vezi pentru care domenii de activitate

21-02-2020 TOP Joburi
...

Director de Marketing @ LeaderHR

Căutăm un Director de Marketing competent și pasionat care să ne dezvolte activități de marketing la nivel de HQ. Aceasta implică pe prim plan dezvoltarea și punerea în aplicare a strategiilor de consolidare a poziției companiei pe piața RM și de a ajuta brandul la găsirea unei „voci” care va face diferența. Angajatorul activează în domeniul telecomumicațiilor și la momentul actual trece prin schimbari de ordin organizațional, inclusiv implementarea unui sistem centralizat care va oferi suport unui grup de companii. 

Candidatul ideal va fi un profesionist cu o experiență vastă de domeniu, capabil să folosească tehnici de marketing unice și actuale. Va fi un strateg de marketing calificat și capabil să impulsioneze creativitatea și entuziasmul în ceilalți.

Responsabilități:

  • Supravegherea și dezvoltarea departamentul de marketing
  • Evaluarea și dezvoltarea strategiei și planului de marketing
  • Planificarea, dirijarea și coordonarea eforturilor de marketing
  • Comunicarea planului și cercetarea cererii pentru produsele și serviciile oferite
  • Colaborare cu departamentul de vânzări pentru a dezvolta strategii de prețuri pentru a maximiza profiturile și cota de piață, echilibrând în același timp nivelul de satisfacție clienți
  • Crearea, dezvoltarea bugetelor și obținerea rezultatelor financiare, inclusiv dirijarea cheltuielilor și proiecte de rentabilitate a investițiilor realizate
  • Dezvoltarea și gestionarea campaniilor publicitare
  • Construirea de conștientizare și poziționare brandului
  • Coordonarea proiectelor de marketing
  • Supervizarea și monitorizarea strategiei de marketing social și a conținutului publicat pe social media

Cerințe:

  • Studii în domeniul de business, marketing, comunicații sau domenii relevante
  • 7-10 ani experiență în marketing
  • Minim 3 ani de conducere a unei echipe de marketing
  • Experiență de a gestiona campanii de marketing cu rezultat demonstrat
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului și capacitatea de multitasking
  • Atenție la detalii și capacitate de gestionare a bugetelor
  • Experiență în marketing digital, social media și content marketing
  • Etică profesională și proactivitate
  • Competență înaltă de gestionare a proiectelor
  • Abilități excelente de comunicare, leadership și management
  • Competență în aplicații precum Microsoft, inclusiv Word, Excel și Outlook
  • Cunoașterea la nivel excelent a limbii române, rusă și engleză.

Ce se oferă: 

  • Salariu competitiv
  • Program de lucru de luni până vineri de la 08:30 până la 17:30
  • Lucru într-un mediu intelectual, dinamic și motivant  
  • Oportunitate unică de a conduce o echipă 
  • Posibilități de dezvoltare profesională
  • Pachetul de beneficii

Dacă ești interesat/ă, aplică la job direct pe acest link: http://bit.ly/39ILJQu


Director de Achiziții & Logistică

Îți dorești să fii în rol de a conduce un department de achiziții & logistică și stii ce înseamnă procese bine puse la punct? Știi să crești o echipă de 5-10 persoane, iar greutățile nu te sperie?! Suntem în căutarea unui Director de Achiziții & Logistică care va fi responsabil de dezvoltarea strategică a procesului de achiziții/logistică corporativă și de gestionarea materialelor pentru achiziționare de bunuri și servicii la nivel direct, indirect, atât local cât și international. 

În acest rol de lider, candidatul de succes va manageria achiziția de bunuri și servicii pentru companie; va conduce și ajuta membrii echipei să implementeze procese de achiziții și logistică, de a actualiza și adapta activitățile conform cerințelor companiei și elaborarea/actualizarea politicilor și procedurilor în departament. Vei fi actorul principal la dezvoltarea unui program centralizat de achiziție/logistică, nivel de HQ care să aducă valoare și eficiență companiei. 

Responsabilități:

  • Elaborarea și comunicarea unui plan strategic de achiziții/logistică la nivel de HQ; 
  • Organizarea și coordonarea activității departamentului în conformitate cu obiectivele și politica companiei;
  • Stabilirea, comunicarea și punerea în aplicare a obiectivelor pe termen lung pentru a promova eficiența și calitatea;
  • Elaborarea, comunicarea și administrarea performanțelor și evaluărilor echipei de achiziții și logistică;
  • Vei servi drept contact principal pentru întrebări legate de achiziții și logistică, instruirea echipei, interpretare de politici și proceduri;
  • Supravegherea dezvoltării și administrarii contractelor de achizitie și logistică;
  • Dezvoltarea și implementarea programelor de instruire în domeniul de achiziții /logistică pentru echipa și organizarea departamentului;
  • Gestionarea politicilor, procedurilor și programelor de achiziții curente, cu accent pe capacitatea de a spori valoarea și eficiența organizațională; 
  • Întilniri cu departamentele implicate în achiziții și logistică pentru ghidarea procesului și înțelegerea și/sau recomandări pentru îmbunătățirea politicilor, procedurilor create;
  • Dezvoltarea unui program de achiziții și logistică centralizat care să aduca valoare și eficiență companiei;
  • Conducerea procesului de achizitionare; elaborarea ofertelor și propunerilor; și desigur reconcilerea eventualelor discrepanțe în facturi.

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul de afaceri, logistică sau domenii relevante;
  • Expertiză în achiziții, colaborare cu furnizorii, dezvoltare și conformitate;
  • De dorit experiența în domeniul de telecomunicații și organizații mai mari de 400 angajați;
  • 7-10 ani de experiență în domeniu de achiziții & logistică;
  • Minim 3 ani de experiență de supervizare;
  • Lider orientat către rezultate, metrice;
  • Cunoașterea limbei române, rusă și engleză la nivel fluent.

Despre tine: 

  • Posezi abilități solide de analiză;
  • Competențe strategice & leadership;
  • Viziuni antreprenoriale;
  • Abilități puternice de comunicare;
  • Abilități de a construi o echipă puternică;
  • Abilități manageriale.

Ce se oferă:

  • Salariu competitiv
  • Program de lucru de luni până vineri de la 08:30 până la 17:30
  • Lucru într-un mediu intelectual, dinamic și motivant  
  • Oportunitate unică de a conduce o echipă 
  • Posibilități de dezvoltare profesională
  • Pachetul de benefici

Dacă ești interesat/ă, aplică la job direct pe acest link: http://bit.ly/2vNk1DG

Trimite CV


Director Resurse Umane

Salutare! Suntem în căutarea unui Director de Resurse Umane pentru o organizație de 700 angajați în domeniul telecomunicaților. La acest proiect vom lucra împreună. Dacă un mediu de lucru mai complex și rapid nu ți se potrivește, atunci ezită să aplici. Compania va trece prin multe schimbări de ordin organizațional, de restructurare a departamentului HR și doar un profesionist cu caracter, înțelepciune și experiență (generalistă) în domeniul HR se va descurca în acest rol.

Angajații sunt foarte importanți pentru companie, de aceea căutăm pe cineva care știe cum să dezvolte personalul, iubește să lucreze cu oamenii și este un bun coleg, mentor și profesionist. Misiunea ta va fi îndrumarea managementului în cadrul organizației, supervizarea specialiștilor în HR (11 colegi) și de-ai ajuta să devină mai buni în ceea ce fac. Dacă ai experiență în dezvoltarea departamentului HR, crearea și impelementarea programelor pentru angajați (recruiting, inițiere, dezvoltare de personal, salarizare, etc.) atunci nu ezita să aplici.

Responsabilităţi:

  • Suport pentru board, acționari și fondatorul companiei
  • Vei crea și participa împreună cu boardul la implementarea strategiei companiei
  • Centralizarea serviciilor de HR pentru întregul grup de companii
  • Evaluarea și îmbunătățirea procesului de recrutare şi selecţie de personal
  • Planificarea şi organizarea instruirii întregului personal în colaborare cu noi, LeaderHR
  • Coordonarea procesului de adaptare și integrare a noilor angajați
  • Elaborarea, dezvoltarea şi implementarea politicii de motivare materială şi nematerială a angajaţilor
  • Contribuirea la formarea unui climat social – psihologic pozitiv în colectiv
  • Dezvoltarea echipei de Resurse Umane

Despre tine:

  • Persoană energică, motivată, perseverentă, orientată spre performanţă şi rezultat
  • Capacitate de orientare rapidă în situaţii diverse şi de a lua decizii corecte
  • Initiativă şi capacitate de a lucra independent
  • Viziune strategică 
  • Capacitatea de convingere
  • Grad înalt de responsabilitate şi confidenţialitate
  • Grad înalt de inteligență emoțională

Cerinte:

  1. Studii superioare
  2. Experienţă în domeniul resurselor umane de min. 10 ani
  3. Cunoașterea limbilor: română, rusă (engleza reprezintă un plus)
  4. Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Internet)
  5. Certificare în domeniul HR la nivel internațional (constituie un avantaj)
  6. Ai activat în diferite industrii și ințelegi bine cum funcționează un business sănătos

Ce oferim:

  • Salariu competitiv
  • Program de lucru de luni pînă vineri de la 08:30 până la 17:30
  • Lucru într-un mediu intelectual, dinamic și motivant 
  • Mentorat și ghidare în domeniul HR
  • Susținere din partea fondatorului
  • Pachetul de beneficii îl vom dezvolta împreună 
  • Oportunitate unică de a conduce o echipă mare în HR
  • Posibilități de dezvoltare profesională, cu suportul nostru

Dacă ești interesat/ă, aplică la job direct pe acest link: http://bit.ly/39H0Vh8

Trimite CV

 
Cât de utilă ți-a fost această informație?
0
0
0
Oratorica online