...

Advanced search

Brand + Promovare = Love. Love = jobs.diez

12-11-2019
...

Ieri, carevasăzică, discutam pe-aici despre influenceri și puterea lor de seducție, care poate șlefui opinii, curăța imagini și ctitori popularitate.

Ei bine, promovarea brandului de angajator nu este nici ea numaidecât străină de bizuirea pe influenceri. O persoană cu pondere media, cu un coeficient înalt de credibilitate, ar putea, la o adică, să pună o vorbă bună pentru compania ta.

Să presupunem că ai o firmă care produce... orice, zi tu. O firmă de recrutare, să zicem, sau o companie IT. Ai nevoie de angajați și vrei ca ei să fie încredințați că firma ta e confortabilă și veselă și luminoasă și merită să lucrezi în ea. Păi iată apare influencerul într-un live și spune:

„Hei, salut! În cel de-al 78-lea episod despre pisici, țin să vă mărturisesc că singurele pisicuțe mai drăguțe decât cele pe care le-am mângâiat eu în clipurile mele pot fi cele născute din talentul grafic al băieților de la (bagă firma ta IT). Sunt atât de dulci. Molipsiți-vă de inspirație de la creatorii lor!”.

Mă rog, din astea.

Promovarea brandului de angajator din vorbă-n vorbă și din gură-n gură este, de altfel, văzută ca o strategie bună și de către Hr-gazette.com, mai ales dacă vorba și gura aparțin unor angajați ai companiei care se vrea cunoscută. Or, spune hr-gazette, angajații sunt, statistic vorbind, de trei ori mai credibili decât însuși directorul unei companii atunci când vine vorba de păreri și impresii despre aceasta.

Promovarea brandului de angajator prin rețelele de socializare, mai spune hr-gazette, este o metodă bună, însă ea este pe larg utilizată și bine cunoscută. Ceea ce este mai puțin cunoscut, dar nu mai puțin important de știut totuși, este, potrivit aceleiași surse, că promovarea brandului de angajator se poate face foarte eficient în cadrul evenimentelor locale, unde firma sau compania ta poate căpăta imaginea unei entități interesate de comunitate și problemele ei (bine ar fi să nu fie doar o imagine, nu?).

În plus, firește, poți să-ți consolidezi strălucirea pe propriul site, acolo unde, pe lângă anunțuri de recrutare, pot apărea articole... (numai nu „deosebite”, „interesante” și „inedite”, hai să ne gândim la alte epitete) pot apărea articole... bune (or asta nu înseamnă puțin lucru) pe diverse teme.

O poți face pe site-ul tău sau, firește și evident, o poți face pe alte site-uri care promovează companii și plasează anunțuri de recrutare. Eu cunosc trei site-uri perfecte pentru astfel de treburi:

  1. Jobs.diez.md
  2. diez.md
  3. Site-ul acela unde scrie... ăla... cum îl cheamă... este unul care are pretenții la adjectivele „deosebit”, „interesant” și „inedit”... În fine, este unu’.

Le recomand cu încredere, așa cum recomand și umplerea căsuțelor pentru comentarii, în josul paginii.

Ne mai auzim pe-aici, brand de angajator care ești.

Salutare.


Catalin Ungureanu
Autor: Catalin Ungureanu

Job Premium