...

Căutare avansată

Vrei un job intr-un call center? Află cum să te prezinți eficient la interviu.

02-08-2016 Pentru aplicanți
...
Job-ul intr-un call center are specificul său. Din acest motiv, o persoană foarte bună pe un anumit post într-un anumit domeniu de activitate poate să nu se adapteze și să nu facă față la un alt loc de muncă, într-un sector nou. De aceea, atât companiile, cât și candidații trebuie să fie mereu atenți ca locul de muncă să se potrivească persoanelor. În acest articol puteți găsi informații utile despre calitățile pe care le caută companiile angajatoare la candidații care se prezintă la interviul de angajare. Odată ce ai aceste calități, vei afla și cum să le prezinți mai bine în avantajul tău. Un job precum cel dintr-un call center presupune din start o anumită înclinație spre comunicare, spre aplanarea conflictelor. Așadar, nu ai putea să lucrezi la un call center dacă nu ești o persoană calmă, comunicativă și orientată mai degrabă spre găsirea soluțiilor decât spre probleme. Astfel, în răspunsurile pe care le dai la întrebările de la interviu ai putea sublinia că îți place să observi oamenii, să comunici cu ei și să aplanezi conflicte. Atunci când ești rugat/ă să vorbești despre tine, poți face referire la hobby-urile tale. De exemplu, dacă îți plac sporturi precum baschetul sau fotbalul, înseamnă că ești o persoană competitivă care își dorește să facă performanță. O bună oportunitate pentru a te prezenta ca fiind persoana potrivită la locul potrivit apare odată cu întrebarea „De ce vrei să lucrezi într-un call center?”. Evident, dacă nu ai mai lucrat până acum într-o poziție similară. Dacă ai avut în trecut experiență de lucru cu oamenii dificili, chiar și într-un proiect de voluntariat, menționeaz-o. La fel, orice lucru cu clienții unei afaceri te-ar putea avantaja. Dacă nu ai avut asemenea experiențe până acum, poți adapta mesajele de la un curs de comunicare pe care l-ai urmat la facultate sau în afara ei, spunând că ai învățat cât este de important să fii un bun ascultător și comunicator, două calități importante ale lucrătorilor în această industrie. La capitolul calități ale tale, dacă ai următoarele calități, nu uita să le menționezi: că ești o persoană care are suficientă răbdare pentru a purta o discuție cu un client supărat, că îți place să gândești în afara tiparelor obișnuite și să găsești soluții rapide și eficiente la problemele cu care te confrunți, că te adaptezi ușor și rapid într-un mediu nou și înveți ușor noi programe și soft-uri. De fapt, îți vei da seama foarte ușor ce trebuie să spui și cum trebuie să-ți prezinți mesajul în momentul în care te vei pune în „papucii” angajatorului. Atunci vei ști ce anume caută la tine și vei scoate în evidență calitățile și cunoștințele care te recomandă cel mai bine pentru acest job. Sursa: Webhelp Dă-ne un LIKE pentru a fi la curent cu cele mai noi articole  

Admin
Autor: Bujnița Denis