...

Căutare avansată

Stop la PentaTop

28-05-2019 TOP Joburi
...

...

Specialist servicii clienți (7000 net)

Viatel este una dintre cele mai mari companii de prestări servicii de pe teritoriul Republicii Moldova, cu o experiență de peste 6 ani. Partenerii noștri fiind cele mai mari întreprinderi din diferite sectoare, iar mii de clienți aud  în fiecare zi vocile specialiștilor noștri.

Doriți să beneficiați de stabilitate și garanții sociale? Doriți formare și dezvoltare profesională? Doriți să lucrați într-o echipă unită? Vino la noi!

Atribuții:

  • consultarea clienților;
  • promovarea produselor / serviciilor prin telefon - efectuarea sondajelor - informarea clienților despre cele mai bune servicii ale partenerilor noştri.

Cerințe:
 Să obțină succes în compania noastră poate orice angajat care are dorință și:

  • vorbire corectă;
  • vorbire fluentă în limba de stat și rusă;
  • prietenos, sociabil și abilități de ascultare;
  • punctualitate și disponibilitate de a lucra într-o echipă pe baza unor reguli comune pentru toți;
  • experiență PC la nivel de utilizator: Aplicații Microsoft Office, Internet, pentru utilizarea mijloacelor de  căutare.

Vă oferim: 

  • Garanțiile – la noi doar locuri de muncă oficiale.
  • Lucru în propriul dvs. ritm - oferim graficul de muncă la alegere integral sau parțial, de bază sau prin cumul, care vă permite să câștigați mai mult, să aveți timp pentru studii, familie, prieteni.
  • Venitul transparent - pe care îl primiți întotdeauna la timp,
  • Dezvoltare - numai la noi veți obține o experiență unică de comunicare, convingere, să susțineți  punctul de vedere al dvs. pentru a atinge obiectivele.
  • Carieră - vom dezvolta în tine cunoștințele și calitățile unui manager, așa cum în compania noastră fiecare manager "a crescut" din poziția de consultant.
  • Biroul - locuri de muncă confortabile, sală de instruire, bucătărie, loc de odihnă.

Faceţi parte din echipa noastră, vă invităm să expediați CV-ul Dvs. irina.scerbani@viatelbpo.com
Telefon: 067334400, Natalia.
mun. Chişinău, str. Alba Iulia, 75
Web: www.viatelbpo.md  Viatel S.R.L – mereu la contact !!!

 

...

Customer Support Representative

A strong, innovative, flexible and creative team, being the first choice in matters of employment has available vacancies.

If you are interested in a personal developing within a great working environment, based on many motivational factors, do not hesitate to forward your resume to us!
Job Description:

  • Target specific sectors of interest, to increase their reach within the online market by providing assistance by chat, e-mail and phone;
  • Increase sales and promote the company's products and services;
  • Maintain and develop relationships with existing customers;
  • Identify potential customers.

Essential Requirements:

  • Fluent English and/or French (both spoken and written interaction) are a must;
  • Good organizational and planning skills;
  • Good time management and multitasking skills;
  • Good attention to detail and accuracy;
  • Strong IT skills are a plus.

More details about the job are going to be provided at the interview.

We offer competitive remuneration, attractive bonuses and much more.

Interested candidates are requested to send their CV.  contact@upcmedia.md

 



PLEASE NOTE: ONLY ENGLISH APPLICATIONS WILL BE CONSIDERED!
In the Subject Line, Please specify the following: CS Representative Application.

 

...

Senior Marketing & PR manager

Grupul Vinăria din Vale este unul dintre cei mai proeminenți jucători din domeniul viti-vinicol al Moldovei, cu branduri importante la nivel național și internațional, deținând exporturi în țări precum: Canada, China, Japonia, Belorusia, Polonia, Elveția, Mexico, Germania și desigur piață locală – Moldova.

Dacă ești interesat(-ă) să îți construiești o carieră de succes, într-un climat motivant, într-o echipă tânără, cu deplasări interne și externe, cu potențial de creștere, te invităm să aplici pentru poziția de Senior Marketing & PR manager.

Rol: Implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea companiei și a brand-urilor sale.

Responsabilități:

  • Identifică împreună cu Directorul de Marketing acțiunile strategice de promovare pe piață locală și pe piață externă;
  • Planifică și monitorizează bugetele anuale ale activităților de promovare;
  • Dezvoltă, implementează și coordonează campanii de marketing;
  • Coordonează activitățile de promovare ale brandului pentru piață locală și cea externă;
  • Monitorizează tendințele noi de pe piață, dorințele și nevoile consumatorilor pentru a identifica oportunități inovative de creștere;
  • Coordonează procesul de creare de noi branduri, sau de re-branding la o gama existentă pe piață locală și piață internațională;
  • Organizează, urmărește și evaluează campaniile de promovare ale noilor branduri create;
  • Menține relațiile cu agențiile colaboratoare (agenții, media, creație, digital);
  • Menține relațiile cu tipografiile sau alți furnizori din domeniu;
  • Menține comunicarea cu Wine of Moldova și participarea la meeting-uri în cadrul acesteia;
  • Participă la târguri, expoziții și alte evenimente de promovare;
  • Elaborează strategii de creștere a vânzărilor împreună cu echipa internă;
  • Relaționează cu colegii din direcția de vânzări, Horeca și distribuție;
  • Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal.

Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Cunoașterea fluentă a limbii române, engleze, și ruse;
  • Cunoaștere PC (Word, Excel, Powerpoint);
  • Comunicare ideală scrisă și verbală;
  • Calități personale: adaptare, responsabilitate, organizare, planificare, flexibilitate,  creativitate, focusare pe rezultate, inițiativă.

Dacă te regăsești în această descriere, te invităm să ne transmiți CV-ul. sales@vinaria.md

 

...

Manager de plasare a publicității

Ești responsabil, determinat și nu-ți este frică de cifre? Cauți un job cu oportunități excelente de creștere în carieră? Vrei să lucrezi într-un birou modern, iar la pauză să te plimbi  în parcul de lângă lac?

Atunci vino la noi!

Noi suntem o agenție de publicitate de talie globală cu reprezentanță în Moldova. Dacă vrei să afli mai multe despre noi, vezi aici: https://www.facebook.com/ZenithMedia.Moldova

Aceasta este șansa ta să începi o carieră în domeniul publicității. Experiența de lucru este binevenită, dar nu este obligatorie. Noi vă promitem 3 luni de învățare (stagiu plătit), un colectiv tânăr și prietenos. Vei avea ocazia să lucrezi cu unii dintre cei mai mari advertiseri și să înveți de la cei mai buni, într-o echipă de specialiști tineri și talentați.

Ce trebuie să faci:

  • Să planifici și să plasezi publicitatea la TV, radio, online și pe alte platforme media.
  • Să analizezi eficiența campaniilor de publicitate.
  • Să elaborezi rapoarte periodice cu privire la evoluția campaniilor publicitare.
  • Să analizezi activitatea publicitară a concurenților.
  • Să lucrezi cu baze de date de specialitate.

Ce trebuie să știi și să poți:

  • Este necesar să ai studii superioare. Vom lua în considerare candidații cu studii în domeniul marketingului, publicității și economiei, vom fi de asemenea bucuroși și de specialiști cu studii în domeniul matematic (statistică, informatică etc.).
  • Este binevenit să ai dorință de a lucra cu cifrele, de dorit să ai abilități de lucru cu volume mari de date.
  • Trebuie să fii un utilizator avansat al Excel și Power Point pentru a procesa rapid datele și a le putea transforma cu ușurință în concluzii.
  • Trebuie să fii fluent în limbile română, rusă și engleză, deoarece de multe ori clienții noștri sunt companii internaționale cu sediile în afara Moldovei.

Abilități personale:

Responsabilitate, determinare și dedicație, gândire analitică, atenție la detalii, independență și proactivitate la îndeplinirea sarcinilor, dorință și capacitate de a învăța.

Avantajele unui job la noi:

  • Job full-time într-un oficiu bine amenajat.
  • Salariu decent și pachet social din prima zi de lucru.
  • Învățare continuă din contul companiei.
  • Creștere, atât pe plan profesional, cât și financiar.

Așteptăm CV-ul. contact@vivaki.md

Dacă ai întrebări, sună la +373 69 685 055

 

...

Operator clienți corporativi

Dacă ești tânăr și energic, ești o persoană comunicativă, extrovertită și dornică de a se afirma, dar nu ai experiență în vânzări, atunci te invităm în echipa Officeshop!

Pentru a obține postul este important:

  • să comunici fluent în limbile română și rusă;
  • să ai cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Internet, etc.);

Totodată, apreciem foarte mult dacă:

  • cunoști programa 1C;
  • iți place să comunici cu diferite persoane;

Ești binevenit la noi să:

  • să răspunzi la apelurile telefonice și să preiai comenzile clienților;
  • să convingi potențialii clienți să folosească produsele și serviciile noastre;

Pentru munca depusă noi te remuneram nu doar cu salariul:

  • îți oferim întreg pachetul social; 
  • îți oferim gratuit materiale (cărți, seminarii) și instruire continuă pentru o formare profesională și personală;
  • te remunerăm cu un salariu motivant 5000-10000 lei;
  • îți oferim posibilitatea de a avansa sau de a te recalifica în cadrul companiei.

Dacă ești interesat, expediază CV-ul cu poză. hr@officeshop.md

Trimite CV