...

Căutare avansată

Echipa Pentalog implicată în campania „Aproape de aproapele” susținută de Misiunea Socială „Diaconia”

04-11-2020 TOP Angajatori
...

 

În fiecare an, întreaga echipă a grupului Pentalog, se implică în diverse cauze caritabile, cu scopul de a ajuta persoanele care au nevoie de susținere. În acest an, pandemia de COVID-19 a venit cu un imbold dublu de a contribui la aceste acțiuni, la nivel global și local.

Astfel, agenția Pentalog din Chișinău s-a alăturat Cantinei Sociale Mobile „Aproape de Aproapele” – o campanie lansată, în 2013, de Misiunea Socială „Diaconia”. Mai mulți colegi din echipă au decis să doneze tichetele de masă oferite de companie, pentru ca persoanele cu un grad sporit de vulnerabilitate (bătrâni, oameni fără adăpost) să beneficieze de un prânz, în fiecare zi.

Datorită implicării în această campanie, în perioada iulie – septembrie, Pentalog a reușit să doneze peste 30 de mii de lei și să asigure, săptămânal, o masă caldă pentru aproximativ 90 de persoane.

„Acest parteneriat dintre Diaconia și Pentalog are o însemnătate mare în contextul situației agravante cauzate de pandemia Covid-19 pentru oamenii necăjiți, iar prânzurile oferite beneficiarilor cantinei au devenit soluții de supraviețuire pentru mulți dintre ei.

Grație acestei colaborări, am reușit să asigurăm circa 608 de mese calde pentru oamenii aflați în nevoie extremă; oameni, a căror bunăstare de azi, depinde de prezența voluntarilor și a donatorilor care se implică. Pentru mulți dintre ei, masa caldă este poate singurul indicator al bunăstării.

Datorită implicării companiilor cu responsabilitate socială, deja de 5 ani asigurăm buna funcționare a Cantinei sociale mobile ”Aproape de aproapele”, un proiect prin intermediul căruia cu implicarea voluntarilor oferim zilnic bucuria unui prânz cald bătrânilor afectați de sărăcie și singurătate.”, menționează Igor BELEI, Directorul executiv al Misiunii Sociale ”Diaconia”.

Mai mult, în luna august, Pentalog a lansat PentaSport – o inițiativă care și-a propus să combine două dintre direcțiile prioritare ale companiei la nivel de Corporate Social Responsibility: sportul și proiectele sociale. Astfel, timp de o lună, fiecare kilometru parcurs de colegii din echipă a fost transformat în euro. Campania a mobilizat comunitatea Pentalog din Republica Moldova, România, Franța, Mexic şi Vietnam, reuşind să transforme 12 997 km în 12 997 euro, care au fost direcționați către 4 proiecte din România, extrem de importante pentru întregul grup: Asociația pentru Valori în Educație, Hospice Casa Speranței, clubul de rugby C.S. Manastur din Cluj și Clubul de Rugby Juniori din Cluj.

Vrei să lucrezi la Pentalog? Vezi aici.
Cât de utilă ți-a fost această informație?
7
0
0
Oratorica online