ru

Căutare avansată

Cele mai fierbinți joburi în VÂNZĂRI de săptămâna asta

12-06-2018 Oportunități
...

...

Manager pe vînzări la „Lorema Estetic”

Responsabilități de bază:
• Analiza potențialilor clienți;
• Discuția zilnică cu clienții companiei și cu potențialii clienți;
• Vizite individuale la clienții;
• Menținerea și creșterea vînzărilor companiei (Target);
• Dezvoltarea relațiilor cu clienții;
• Menținerea și dezvoltarea bazei de date existete;
• Semnarea contractelor;

Cerințe:
• Studii superioare;
• Experiența obligatorie în domeniu;
• Cunoașterea obligatorie a limbilor română și rusa;
• Cunoștințe de utilizare a PC (MS Office), avantaj cunoașterea 1C;
• Abilități de comunicare;
• Nivel sporit de organizare, punctualitate , profesionalism, rezistent la stres, capacitate de îndeplinire a sarcinilor conform termenilor;
• Mașina persoanală constituie un avantaj.

Oferim:
• Program de lucru- full time (9.00-18.00);
• Birou confortabil;
• Colectiv primitor;
• Salariu motivant.
• Pachet social.

Candidații interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa electronică: director@loremaestetic.md  sau să ne contactați la numărul de telefon 068396421.

...

Sales Manager Soluții IT la "BASS Systems"

Responsabilități:

  • Dezvoltarea vânzărilor prin promovarea și vânzarea soluțiilor din portofoliul firmei;
  • Identificarea și evaluarea constantă a nevoilor clienților potențiali și existenți și transformarea în oportunități de vânzare a serviciilor firmei;
  • Menținerea și dezvoltarea relaţiilor cu clienții existenți (prezentări, întâlniri, oferte, contracte, comenzi, livrări);
  • Găsirea și atragerea de noi clienți;
  • Pregătirea soluțiilor complete pentru client în funcție de cerințele acestora.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate;
  • Cunoștințe în domeniul tehnologiilor informaționale (software și hardware);
  • Experientă în vânzări de echipamente, servicii si soluții informatice (constituie avantaj);
  • Abilitatea de a comunica cu specialiști în domeniul IT (constituie avantaj);
  • Cunoștințe în utilizarea: MS Windows, MS Office;
  • Cunoașterea Limbilor: Română, Rusă și Engleză;
  • Abilități excelente de comunicare și prezentare;
  • Capacitate foarte bună de negociere, orientare către client.

Oferim:

  • Salariu competitiv;
  • Oportunități de dezvoltare profesională;
  • Experiența unica de colaborare într-o echipa dinamica de profesioniști;
  • Condiții de lucru confortabile și loc de muncă echipat la un nivel înalt;
  • Spațiu amenajat pentru odihnă si masa;
  • Alte beneficii.

Postul se află la sediul Societății. Durata normală a timpului de muncă - 8 ore/zi, 5 zile pe săptămână.

Candidații interesați în postul dat urmează să expedieze CV la adresa e-mail: [Trimite CV], cu indicarea în câmpul subiectului scrisorii a denumirii postului - „Sales Manager solutii IT”

Ești așteptat în echipa experților!

...

German speaking Purchasing Representative at „Impro Group”

International Company is Hiring!

If you like buying product, negotiate the prices, being in contact with native German speakers, work in a B2B environment and you are motivated by result?

We want you to join our team!

We offer:

  • NET SALARY package - starting $400/month + 75$ paid lunches
  • 50$ increase after trial period
  • performance-based bonuses 
  • excellent opportunity to grow professionally
  • pleasant and friendly working environment
  • Monday - Friday (09:00 to 18:00)

 What you have to do:

  • searching and identifying potential vendors;
  • provide itemized quoting and negotiate prices of goods;
  • generate purchase orders and arrange freight details;
  • follow up on existing orders;
  • keep business correspondence with potential and existing vendors;
  • daily outbound calls.

Qualifications & Skills you will need:

  • College/University degree
  • Fluent written and spoken German
  • Good level of English
  • Computer literacy (Browser, Email, Skype, basic knowledge Office apps such as Excel and Word)
  • Strong negotiation skills
  • Analytical approach and decision-making skills
  • High discipline, responsibility and persistence
  • Experience in a similar position not required but considered an advantage

 Candidates must possess strong communication skills in German and English, ability to handle negotiations, problem solving skills, highly motivated and continuous improvement orientated.

Send your Resumes with enclosed photo and job title in subject at the email address [Trimite CV]

Trimite CV

 

...

Asistent personal la „SandroLivv”

Ești pasionat de fashion, îți place să te implici și să ghidezi persoanele din jurul tău în materie de modă? 
Suntem o echipă tânără, specializată în modă și shopping on-line și offline de piese vestimentare.

Cerințe:

  • Minim studii medii, student sau absolvent de facultate;
  • Cu sau fără experiență profesională;
  • Pasiune pentru fashion, plăcerea de a lucra într-un mediu dinamic;
  • Abilități de comunicare, initiațivă, flexibilitate;
  • Cu limbaj elevat și cunoașterea termenilor specifici domeniului de activitate.

Responsabilități:

  • Activități specifice magazinului: recepție marfă, aranjarea produselor în salon, inlocuirea produselor vândute;
  • Activități în depozit: stocare, aranjare, verificare;
  • Activități specifice casei de marcat.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant;
  • Mediu de lucru plăcut și modern (puteți vedea pozele showroom-ului în acest anunț);
  • Bonusuri;
  • Oportunitatea de a dezolta o carieră de succes și de a pune în valoare calitățile și aptitudinile personale.

Descrierea jobului:

Consilierea clienților în alegerea ținutelor potrivite, ulterior oferindu-le sfaturi profesioniste în vederea accesorizării întregii ținute.

Disponbilitate de a vinde și înclinație spre acest domeniu.
Administrează relațiile cu clienții existenti, identifică noi clienți și dezvoltă relații eficiente cu aceștia.

Dacă te potrivești cerințelor de mai sus, Trimite CV-ul la adresa: livvsandro@gmail.com

...

International Sales Director at „TRAVOD”

International Sales Director

TRAVOD International is a fast growing company, ranking among top 20 translation and localization agencies in Northern Europe. With offices in UK, Romania and Moldova, TRAVOD is now a team of 110 + talented employees with the ambition to double the growth the next year alone. We are looking for a Sales Director to manage the sales teams and develop the strategy that will help us grow numbers and reach clients from unexplored industries.

Challenges of this role:

  • Develops and executes the 3-year strategy plan to achieve sales targets and expand our international business.
  • Identifies ways to approach potential clients from new industries, develops the best-selling propositions and scripts for the team.
  • Keeps a close eye on the sales activities of competitors and implements new business initiatives to drive sales and grow client’s life time value.
  • Grows the existent team through training and development programs and keeps them motivated, through weekly meetings and individual sessions with team leaders and sales managers.
  • Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; participating in professional societies.

Requirements:

  • B2B sales leadership experience for at least 5 years in an international company, capacity to lead up to 50 people
  • Powerful negotiator and communicator in English
  • Computer literacy (full use of Browsers, E-mail, Skype and Office applications)
  • Strategic and analytical skills.

What do we offer?

  • A challenging job, in a fast pace environment
  • Salary starts from 1000 USD + uncapped bonuses
  • Additional Performance Bonus paid each half a year, based on KPIs
  • Participation at International Conferences, Trade Shows, Fairs in the USA, Europe, Asia

In order to apply for this job, please send us your CV to [Trimite CV] stating the position for which you are applying in the subject line – “International Sales Director”

Trimite CV


Admin
Autor:

Oratorica early boking