...

Căutare avansată

Cele mai bune oferte de lucru la „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale”

11-06-2019 Pentru aplicanți
...

JOBURI ȘI BENEFICII:

************************

...

1. Manager Comunicare Externă

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități:

  • Implementarea campaniilor publicitare și de comunicare externă;
  • Elaborarea materialelor publicitare şi de suport vânzări;
  • Organizarea evenimentelor pentru clienți și participarea băncii la diverse evenimente și expoziții;
  • Colaborarea cu prestatorii de servicii: agenţii de publicitate, tipografii, agenții de presă, etc.;

 Cerinţe:

  • Studii superioare în științe ale comunicării, sociologie, economie, marketing;
  • Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
  • Cunoașterea avansată a limbilor română, engleză, rusă;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă şi orală;
  • Spirit creativ și inovativCunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office;

Trimite CV-ul accesând butonul Trimite CV 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332/ 812 337

Trimite CV

 

2. Coordonator Proiecte
************************

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Principalele responsabilităţi:

  • Realizarea proiectelor băncii;
  • Asigurarea comunicării in cadrul proiectului;
  • Gestionarea riscurilor proiectului;
  • Executarea corectă a proiectului prin respectarea perimetrului, termenilor şi bugetului alocat;
  • Predarea produsului final conform cerinţelor business.

Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic sau în domeniu IT;
  • Cunoaşterea procedurilor şi produselor bancare;
  • Experienţă de activitate în sistemul financiar-bancar de minim 2 ani;
  • Experienţa în gestiunea proiectelor va fi un avantaj;
  • Cunoașterea metodologiilor utilizate in proiectele de optimizare procese va reprezenta un avantaj;
  • Cunoştinţe avansate ale limbii engleze.
Trimite CV-ul accesând butonul Trimite CV 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332.

Trimite CV

 

3. Business Analyst
************************

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).

Responsabilităţi:

  • Efectuează analiza cerințelor business elaborate de către subdiviziunile băncii, în vederea definirii specificaţiilor funcționale, pentru construirea efecientă a sistemelor informatice, inclusiv identificarea cerințelor prin intâlniri cu subidiviziunile solicitante, precum și în baza analizei documentației legislative și tehnice specifice domeniului financiar - bancar;
  • Contribuie la detalierea cerințelor business și redactarea acestora împreună cu echipa de dezvoltatori, în vederea validării specificațiilor funcțional-tehnice;
  • Identifică și propune soluții alternative pentru optimizarea proceselor de business și a proiectelor,
  • Asigură coordonarea și gestiunea echipei responsabile pe perioada efectuării testelor funcționale a noilor dezvoltări;
  • Asigură monitorizarea procesului de realizare a tuturor livrabilelor tehnice aferente unei dezvoltări;
  • Oferă suport clientului intern/subidiviziunea băncii pentru pregătirea și comunicarea modificării prin activitatea de «Change Management»;
  • Asigură urmărirea post implementare a dezvoltărilor sistemelor informatice instalate pe mediile de producție, în scopul rezolvării eventualelor disfuncționalități;
  • Acordă asistenţă utilizatorilor din cadrul băncii, pentru a permite identificarea / abordarea corectă și la timp a eventualelor disfuncționalități.

Cerinţe:

  • Studii superioare în domeniul economic sau tehnologiilor informaționale;
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul bancar;
  • Experienţa în domeniul proiectelor va reprezinta un avantaj;
  • Cunoștințele privind sistemele de gestiune ale bazelor de date vor reprezenta un avantaj;
  • Cunoaşterea limbilor română şi engleză;
  • Abilități de a asigura comunicarea cu echipa business și echipa tehnică;
  • Abilități de formulare sau redare în formă scrisă a cerințelor business detaliate. 

Trimite CV-ul și scrisoarea de intenție accesând butonul Trimite CV

 Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332

 Vor fi contactate doar persoanele selectate.

Trimite CV
 

4. Consilier Clientelă Multimedia
************************

Beneficii care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă glisant.

Principalele responsabilităţi:

  • Receptionarea si tratarea (pina la solutionarea definitiva) a solicitarilor primite de la clientii existenti si/sau potentiali ai Bancii prin intermediul canalelor alternative de deservire (telefonie, email, sms, IVR, eMobias.md etc.);
  • Realizarea actiunilor de Suport pentru clienţii Băncii deţinători de carduri bancare și pentru clientii Bancii utilizatori ai serviciilor/produselor de deservire la distanță ale Băncii;
  • Consilierea clienţilor existenţi şi potenţiali cu informaţie generală privind produsele bancare (tipuri, dobânzi, comisioane, documente necesare etc.);
  • Participă la vînzarea indirectă de produse bancare prin stabilirea de intîlniri de vînzare pentru clienţii existenţi şi potenţiali, interesaţi de produsele bancare, la Filială sau re-direcționare la Secția Vânzări la Distanță;
  • Apelarea clienților în cadrul campaniilor de telemarketing si/sau a sondajelor de calitate.

Cerinţe față de candidați:
  • Studii superioare cu profil economic/limbi străine;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Vorbirea fluentă a limbii române și rusă; engleza nivel mediu de comunicare;
  • Abilităţi excelente de operare PC.
 Particularităţile postului:
Munca în ture de zi/ noapte/ weekend/ sarbatori, ture de noapte şi sărbători se achită conform tarifului special.
 
Trimite CV-ul și scrisoarea de intenție accesând butonul Trimite CV

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 332
 
 

5. Specialist creditare
************************

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00-17:00).

 Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor: persoane fizice si juridice;
  • Dezvoltarea relaţiilor cu clienţii din portofoliu și fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor și serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

 Cerinţe:

  • Experienţă bancară de minim 1 an;
  • Studii superioare economice/financiare;
  • Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoştinţe de aplicare ale MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbilor: română, rusă. Engleza va constitui un avantaj.

Trimite CV-ul accesând butonul Trimite CV 

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

Trimite CV