ru

Căutare avansată

5 joburi fierbinți de la „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

09-11-2018 Pentru aplicanți
...

...

Ofițer Secția Risc Operațional și Supraveghere Managerială

Misiune post: Analizarea și evaluarea riscurilor operaționale, organizarea și urmărirea activității de supraveghere managerială.

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30- 17:30).

Responsabilităţi de bază:

  • Realizarea obiectivelor stabilite în cadrul procesului de implementare și administrare a sistemului de gestiune a riscurilor operaționale și supraveghere managerială;
  • Colectează, analizează, înregistrează și urmărește evenimentele de risc operațional declarate de subdiviziunile băncii;
  • Propune măsuri fiabile și consecvente pentru diminuarea și/sau evitarea riscurilor operaționale;
  • Raportarea expunerii de risc operațional către Organele de Conducere ale Băncii conform reglementărilor interne și celor de grup;
  • Stabilirea, definirea și monitorizarea indicatorilor cantitativi și calitativi de risc operațional;
  • Analizează scenariile de risc operațional;
  • Organizează şi urmăreşte activitatea de Supraveghere Managerială a Procedurilor în Bancă;
  • Analizează anomaliile depistate în cadrul supravegherii manageriale, identifică riscurile potenţiale şi propune măsuri corective si preventive acolo unde ele sunt necesare;
  • Administrează controalele, perimetrele și utilizatorii în cadrul aplicaţiei Narval.

Cerinţe față de candidați:

  • Studii superioare cu profil economic și/sau juridic;
  • Cunoaşterea legislaţiei bancare în vigoare;
  • Cunoaşterea procedurilor si produselor bancare;
  • Experiență de activitate în sistemul financiar-bancar minim 1 an;
  • Cunoştinţe avansate de limbă engleză;
  • Experiență profesională: control intern / risc operațional / legalitate /conformitate/ metodologie / produse bancare/front office;
  • Abilități de analiză și cunoștințe generale cu privire la gestiunea riscului operațional și control intern.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică: 

Trimite CV

Specialist creditare, or. Chișinău, Florești, Briceni și Anenii Noi

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • rogram de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:00- 17:00).

 Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor persoane fizice si juridice;
  • Dezvoltarea  relaţiilor cu clienţii din portofoliu si fidelizarea lor;
  • Vânzarea produselor si serviciilor băncii;
  • Analiza pieţei şi identificarea clienţilor potenţiali.

 Cerinţe:

  • Experienţă bancară de minim 1 an;
  • Studii superioare economice/financiare;
  • Cunoştinţe tehnico – comerciale specifice produselor bancare;
  • Cunoştinţe de aplicare a MS Office,Excel;
  • Cunoaşterea limbilor: romana, rusa: engleze va constitui un avantaj.

 

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV,  indicând postul solicitat prin e-mail: [Trimite CV].

Informaţii suplimentare la tel.: 022 812 461.

 

Auditor junior la BC „Mobiasbancă - Groupe Societe Generale” S.A.

Beneficii pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Oficiul exact în centrul Chișinăului;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30-17:30).

Responsabilităţi principale:

  • Participarea la misiuni de audit ale activităţilor organizaţionale şi funcţionale ale Băncii;
  • Identificarea riscurilor aferente activităţilor desfăşurate de bancă;
  • Evaluarea adecvării şi eficacităţii controlului intern în subdiviziunile verificate;
  • Obţinerea, analiza şi evaluarea informaţiilor pentru a expune concluzii informate şi obiective asupra eficienţei şi adecvării sistemului de control intern, eficacităţii performanţelor ale activităţilor verificate;
  • Monitorizarea permanentă a actelor normative de activitate bancară, sumarizarea şi prezentarea informaţiei actualizate.

Cerinţe:

  • Experienţă de muncă în sistemul bancar sau companii de audit de minim 1 an;
  • Cunoaşterea actelor normative ale BNM, a sistemelor, metodologiei şi procedurilor de control intern din cadrul instituţiilor bancare;
  • Cunoaşterea produselor şi serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Studii superioare cu profil economic, de preferinţă în audit sau contabilitate.

Aplică CV-ul la adresa electronică:

Trimite CV

Manager comunicare - Departamentul Comunicare şi Calitate

Beneficiile pe care le oferim:

  • Vrem să îți extinzi cunoștințele, așa că vei avea o varietate de cursuri la care poți participa și avansa în carieră;
  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Din moment ce prețuim sănătatea, vei dispune de asigurare medicală suplimentară;
  • Pentru că promovăm stilul sănătos de viață vei beneficia de tichete de masă în valoare de 45 lei pentru fiecare zi lucrătoare;
  • Salariu fix + alte avantaje financiare;
  • Program de muncă stabil (Luni-Vineri, 08:30 - 17:30).

Responsabilități:

  • Implementează campanii publicitare și de comunicare externă;
  • Participă la organizarea evenimentelor pentru clienți și participarea băncii la diverse evenimente și expoziții;
  • Acordă suport rețelei de sucursale în realizarea evenimentelor;
  • Asigură legătura cu prestatorii de servicii: agenţii de publicitate, tipografii, agenții de presă, etc.;
  • Coordonează elaborarea materialelor publicitare şi de suport vânzări.

Cerinţe:

  • Studii superioare cu profil economic, marketing, comunicare, sociologie;
  • Experiență minimă de 2 ani cu responsabilități similare acestui post;
  • Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office;
  • Cunoașterea avansată a limbilor română, engleză, rusă;
  • Abilități de comunicare scrisă şi orală;
  • Spirit creativ și inovativ.

Aplică CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa electronică:

Trimite 

Operator Secția Calitatea Datelor Directia e-Transformare

Misiune post: Verificarea corectitudinii și plenitudinii datelor clienților existenți și noi ai Băncii, inclusiv calitatea informației aferente conceptului „Cunoaşte-ţi clientul”.

Beneficiile pe care le oferim:

  • Avem la dispoziție un portal Intranet, unde poți găsi informații de specialitate;
  • Dacă faci sport, avem o sală de sport excelentă;
  • Oferim salariu fix;
  • Program de munca stabil (Luni - Vineri, 08:45- 17:45);

Responsabilităţi:

  • Analizează, verifică calitatea și integritatea dosarelor clienților necesare pentru scanare și arhivare electronică;
  • Conlucrează cu entitățile Rețelei în vederea creșterii calității și completării dosarelor clienților în cazul lipsei documentelor aferente acestora;
  • Participă la elaborarea şi implementarea planurilor de verificare dosare în Rețea.

Cerințe:

  • Preferabil studii superioare cu profil economic;
  • Cunoştinţe de utilizator mediu în aplicare MS Office, Excel;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse;
  • Permis auto categoria B (cu experienta de sofat - obligatoriu).

Aplică CV-ul la adresa electronică: 

Trimite CV
 
Oratorica early boking